Po roce opět na kolech v Třeboni

| Outdoor |Vláďa Řízek

Ryze pánská akce se konala uprostřed léta (nejen) na cyklostezkách Jižních Čech.

Naše čtyřčlenná skupina ve složení Vláďa Řízek, Otec a syn Pospíšilové a František Vaníček se vydala po roce zase do Třeboně do motelu Petr Vok, který známe již léta. Je bezbariérový a v blízkosti cyklostezky, bohužel poslední dobou podražil.

Sraz nás cyklistů byl 17.7 v 18hod. ale už v 16 hodin odpoledne jsme tam byli všichni 4 účastníci. Mohli jsme se tedy věnovat úpravě handbiků, ubytování a večeři. Příští den bylo polojasno, takže ideální počasí na kolo.

Vyrazili jsme na cestu k Rožmberku, přes Starou hlínu po hrázi do Lužnice a podél vodáckého kempu do oblíbené bio farmy na něco dobrého. Odpoledne jsme se pak vydali přes les krásnou silničkou až zpátky k Vokům. Celkově 42km, takže docela spokojenost.  Ve čtvrtek jsme se vydali do Stankova přes Stříbřec na výtečné ryby (pro mě na pizzu). Jenže nás tam chytl pěkný liják až průtrž, takže lesní cesty za Majdalenou byly jedno velké třeboňské bahno a ke konci 50-tého kilometru jsme toho měli už docela dost.

V pátek se jelo do Suchdola, ale protože já jsem odpadl, zůstal jsem doma. Zbytek skupiny (zdatnější část) ujela tentokrát 61km a prý se jim po mně stýskalo. V sobotu jsme jeli do Třeboně na farmářský trh na náměstí, pak k Schwarzenberské hrobce s výkladem a pak po silnici do Domanína. Poté následoval krásný kopec a hlavně sjezd do Spolí, kde také s jídlem nezklamali a po mírně zvlněných lesních cestách do Břilic.

Poslední večer nechyběla rozlučka a ráno po snídani jsem zamířil já do Prahy, Franta Vaníček do Mariánských lázní a chlapi Pospíšilové do Vimperka. Bylo to prima a rád příští rok pojedu znova s SKV.